ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ-ΟΛΜΕ:…ΒΑΣΑΝΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ
Άμεση ήταν η παρέμβαση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ισίδωρου Ντογιάκου για τη δεύτερη διαδοχική ημέρα προβλημάτων στο σύστημα της τράπεζας θεμάτων κατά την διάρκεια των προαγωγικών εξετάσεων στα σχολεία.
Ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας ξεκαθάρισε, πάντως, ότι δεν πρόκειται να υπάρξει ανάλογο πρόβλημα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, καθώς σε αυτές τα θέματα προκύπτουν και διανέμονται από άλλο, ανεξάρτητο δίκτυο.
Σύμφωνα με την παραγγελία του κ. Ντογιάκου, για τον εντοπισμό των δραστών οι αρμόδιες αρχές μπορούν να προχωρήσουν ακόμα και σε κατασχέσεις ευρημάτων και άλλων στοιχείων που μπορούν να οδηγήσουν στον εντοπισμό των υπαιτίων.
Νωρίς το πρωί νέα επίθεση χάκερ τόσο στην Τράπεζα Θεμάτων, όσο και σε παράπλευρα συστήματα του υπουργείου Παιδείας όπως το MySchool κατήγγειλε ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Αλέξανδρος Κόπτσης, με αποτέλεσμα να υπάρξουν καθυστερήσεις και σήμερα στην άντληση θεμάτων για τις ενδοσχολικές απολυτήριες εξετάσεις.
Μιλώντας στην ΕΡΤ ο κ. Κόπτσης έκανε λόγο για «επίθεση μεγατόνων». Όπως είπε «ενώ ολη τη νύχτα ήμασταν πάνω στο θέμα και δεν είχε καταγραφεί κάποια επίθεση και είχαμε λάβει περισσότερα μέτρα, το πρωί είχαμε μια μεγαλύτερη επίθεση όχι μόνο στο σύστημα αυτό αλλά και στα παράπλευρα συστήματα».
Από την πλευρά της η ΟΛΜΕ εξέδωσε ανακοίνωση, με την οποία ζητά την κατάργηση της τράπεζας θεμάτων και της ελάχιστης βάσης εισαγωγής, βάζοντας και θέμα… υπερεργασίας των καθηγητών που αναγκάζονται να βρίσκονται στα σχολεία από τις 7 το πρωί!!!
Η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ
«Σήμερα το πρωί κατέρρευσε η πλατφόρμα της Τράπεζας Θεμάτων, με αποτέλεσμα τα σχολεία όλης της Ελλάδας να αδυνατούν να βγάλουν θέματα.
Εν τω μεταξύ, για να γίνει η κλήρωση των θεμάτων από την Τράπεζα, οι καθηγητές αναγκάζονται να βρίσκονται στα σχολεία από τις 7:00 το πρωί.
Είναι, δε, τόση η επιμονή του υπουργείου στο συγκεκριμένο μέτρο, που προτιμάει να βασανίζει για ώρες καθηγητές και μαθητές, παρά να δώσει μία απλή οδηγία οι εξετάσεις να γίνουν με θέματα που θα βάλουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί.
Αν δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί αυτό το απλό ζήτημα ενδοσχολικές εξετάσεις, μπορεί κανείς να φανταστεί τι θα γίνει αν συμβεί κάτι παρόμοιο στις πανελλαδικές εξετάσεις που ξεκινούν σε λίγες μέρες.
Ακόμα και αν η πλατφόρμα τελικά λειτουργήσει, η ΟΛΜΕ επιμένει να ζητά την κατάργηση της τράπεζας θεμάτων και της ελάχιστης βάσης εισαγωγής, που λειτουργούν σαν φίλτρα απόρριψης μαθητών από τα Λύκεια, που έχουν οδηγήσει σε σημαντική εντατικοποίηση την μαθησιακή διαδικασία και σε αύξηση του άγχους των μαθητών».